Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Ik had er dus ook 1 liggen.
Maar ik wilde gister gewoon ff iets afsteken en ik pakte de chainthunder 500.
En inderdaad, mijn reactie was ook: Wat een geweld!
Te gekke mat, goeie knallers, lekker flittsen. Ook het tempo was lekker.
Dat wordt volgende keer een doos met dus blijkbaar 12 stuks zoals ik hierboven lees!
Had er ook eentje, maar toen ik hem wou ophangen aan een lantaarnpaal met tape viel het lusje eraf. Toen hem maar gewoon op de grond gelegd, waardoor hij wel heel snel weg was, maar wel dik geweld. Er vlogen wel net als bij de chain100 van alpeco veel knallers weg, en er gingen er ook aardig wat raar af. Net of ze eerst even blaasden en daarna knalden.
Dit blijven top ritsen, er werd eerst een 100k afgestoken in mijn straat, toen stak ik 2 chainthunders af en die gingen beduidend harder dan de 100k(illegaal).
Bijna iedereen had de handen voor de oren, zoveel geweld kwam daar van af.
Vraag, is het mogelijk dat alpeco hier langere versies al kvk gaat verkopen, daar is denk ik wel veel vraag naar?
Dit blijven top ritsen, er werd eerst een 100k afgestoken in mijn straat, toen stak ik 2 chainthunders af en die gingen beduidend harder dan de 100k(illegaal).
Bijna iedereen had de handen voor de oren, zoveel geweld kwam daar van af.
Vraag, is het mogelijk dat alpeco hier langere versies al kvk gaat verkopen, daar is denk ik wel veel vraag naar?
Mail die suggestie naar Alpeco!
100.000 shots china thunder
Mail die suggestie naar Alpeco!
100.000 shots china thunder
Heeft iemand enig idee hoe 1 zo'n 'rotje' van die chinathunder (om het maar even kleinerend te zeggen) in verhouding staat met de knal van een nitraat/vlinder?
t klink nooit als op video, is nie echt te vergelijken t geweld wat dit soort matjes voor een herrie voort brengt t is gewoon een must have.
alarmen van auto,s gaan janken.
voor al als je der 12 tegelijk aftrap :D
je mist de eind bom nie eens.
dit is al een lekkere knaller.
__________________ dj-vinnie-v
Last edited by djvinniev; Sun 06-01-2008 at 13:31.
Het is gewoon fout.
Het ding heet China thunder en geen chain thunder zoals iemand hier heeft bedacht.
En het stomme is dat bijna iedereen het niks schijnt te interesseren en gewoon medoet.
Maar hoe je ze ook noemt, het zijn wel keihard knallende matten.
Ik had er 2 jaar geleden een gekocht vanwege de goede verhalen en hij ging inderdaad superhard. Harder dan de 100k's die veel mensen hadden.
Vorig jaar had ik er weer een die ik vastmaakte aan een 2e van iemand anders. Duurde de mat ook nog een 2 keer zo lang.
Waarschijnlijk ga ik er dit jaar weer een kopen, of misschien 2.
Quote:
Originally Posted by Markie
Heeft iemand enig idee hoe 1 zo'n 'rotje' van die chinathunder (om het maar even kleinerend te zeggen) in verhouding staat met de knal van een nitraat/vlinder?
Zo'n rotje gaat een stuk zachter als een nitraat of vlinder.
Het is niet te vergelijken.
Ik denk dat het iets is als een goede strijker.
Zit 0,5 gram in (want CT bevat 250 gram en telt 500 schots).
2 jaar geleden heb ik 2 van deze fijne rakkers gehad, dat zijn er 10 te weinig...
Dit jaar was ik ze helaas vergeten in alle haast, en kon ze toen niet meer krijgen!
Aankomend jaar heel karton halen, 100K vallen me elk jaar steeds meer tegen!
Het viel mij op dat de China Thunder hangend veel meer in zijn sas was, en geleidelijker afknalde.
Op de grond ging ie binnen 3 seconden ongeveer, dat is nou ook weer zonde...
Deze hoort in de standaard collectie, minimaal 1 om de 100K van de buren te overtreffen! :)
__________________ Jaja kom ff gezellig langswww.vuurwerkgek.nl het kost niets ;)