Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
ik heb het blauwe karton van het monda ass. en heb gezien dat er bij 1 van de potten geen visco op zit maar een lont die ze bij shells ook gebruiken, dit komt waarschijnlijk omdat deze pot eigenlijk voor een vuurwerkshow of demo-avond was bedoeld en per ongeluk in een consumenten karton terecht is gekomen.
nu gaat het mij erom wat de beste/veiligste manier is om die pot aan te steken, ik wilde hem eigenlijk gaan verlengen met wat visco ..
hier is het foto ervan, gaat om de 2de pot van rechts: [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
Ik heb ook enkele Grand Crackling en 25s Cry Cracklings gehad met zo'n kapje, was gewoon Visco lont. Ook zaten er een paar potten in het 16s compact assortiment vorig jaar tussen met zo'n kapje maar dan 2 stuks (groen en rood). Verwarring alom dus, maar beiden waren ook gewoon visco en uiteindelijk bleek het reserve lont te zijn voor wanneer de eerste niets doet of het potje maar half afbrandt.
Ik heb ook enkele Grand Crackling en 25s Cry Cracklings gehad met zo'n kapje, was gewoon Visco lont. Ook zaten er een paar potten in het 16s compact assortiment vorig jaar tussen met zo'n kapje maar dan 2 stuks (groen en rood). Verwarring alom dus, maar beiden waren ook gewoon visco en uiteindelijk bleek het reserve lont te zijn voor wanneer de eerste niets doet of het potje maar half afbrandt.