Wist je dat?

Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!

Old 1 januari 2006, 15:09   #1
casdeman
Registered User

etiketwisselingen 19sh. Bonbridge ass. compact?

Ik heb gisteren een karton van deze potten weg geschoten, aanraders voor dat geld, maar dat terzijde ;)
Wat mij opviel bij de silver glittering uit deze serie, is dat deze een soort silver palmtree gaf, met op het eind een soort 'finale' van 3 shots. Erg mooi.
Ik zie het filmpje geschoten op de demoavond nu terug, en het valt me op dat er op het filmpje echt een heel ander effect te zien is, en er ook geen 'finale' aan vast zit. Is dit een misverstand met het filmpje, zit er een fout etiket op, of ben ik gewoon kippig? Wat me ook opviel is dat de effectgrootte en de knallen veel beter waren in vergelijking met een crown of een peony...
casdeman is offline   Reply With Quote
Old 2 januari 2006, 13:40   #2
xavier
Registered User

Re: etiketwisselingen 19sh. Bonbridge ass. compact?

Dit zal een vergissing zijn vanuit China. Een gliter effect van Bonbridge is een beetje zoals een peony boeket die dan blijft glitteren. Waarschijnlijk zullen ze een verkeerde label om de pot hebben gebruikt. Een peony effect geeft in het algemeen een harde burst. Met een crown effect mag dit niet. Anders valt heel het effect van de crown weg.
xavier is offline   Reply With Quote
Old 2 januari 2006, 15:58   #3
casdeman
Registered User

Quote:
Originally Posted by xavier
Dit zal een vergissing zijn vanuit China. Een gliter effect van Bonbridge is een beetje zoals een peony boeket die dan blijft glitteren. Waarschijnlijk zullen ze een verkeerde label om de pot hebben gebruikt. Een peony effect geeft in het algemeen een harde burst. Met een crown effect mag dit niet. Anders valt heel het effect van de crown weg.
Dit dacht ik dus ook :) Het is wel vreemd dat het formaat en het kaliber precies hetzelfde waren als de normale potten uit die serie, terwijl de pot wat zwaarder in gewicht was, en de knallen (véél) zwaarder waren dan een peony uit de serie. Het lijkt me dat er meer kruit in heeft gezeten dan de 187gr. van een silver glittering? Ik vind het niet erg omdat ik mijn potten altijd vast zet, maar het is best een kwalijke fout. Als deze eruit gepikt was voor de keuring weet ik niet of 'ie er door gerold was..?
Old 4 januari 2006, 12:56   #4
bobby prins
Registered User

bobby prins's Avatar

Quote:
Originally Posted by casdeman
Ik heb gisteren een karton van deze potten weg geschoten, aanraders voor dat geld, maar dat terzijde ;)
Wat mij opviel bij de silver glittering uit deze serie, is dat deze een soort silver palmtree gaf, met op het eind een soort 'finale' van 3 shots. Erg mooi.
Ik zie het filmpje geschoten op de demoavond nu terug, en het valt me op dat er op het filmpje echt een heel ander effect te zien is, en er ook geen 'finale' aan vast zit. Is dit een misverstand met het filmpje, zit er een fout etiket op, of ben ik gewoon kippig? Wat me ook opviel is dat de effectgrootte en de knallen veel beter waren in vergelijking met een crown of een peony...
IDD bij ons was dit hetzelfde, deze zat mee in monda assortiment en had op het einde ook een verassende finale van 3shots
bobby prins is offline   Reply With Quote
Old 4 januari 2006, 13:00   #5
casdeman
Registered User

Quote:
Originally Posted by bobby prins
IDD bij ons was dit hetzelfde, deze zat mee in monda assortiment en had op het einde ook een verassende finale van 3shots
wat grappig :D Meer mensen die dit hebben gemerkt? Ik vond het overigens heel niet erg, vond het verrassend mooi..
Reply

Tags
19sh, ass, bonbridge, compact, etiketwisselingen

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules