Zenavuurwerk Belgie

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 25 van de 43

Onderwerp: Final Fireworks

Administrator Tony's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2004
    Leeftijd
    34
    Thanks
    11.741
    Thanked 22.639 Times in 5.619 Posts

Final Fireworks

Ik kreeg vandaag een PM van Ed (shrapnel op het forum). Hij is 1 van de ontwerpers van het simulatie programma Final Fireworks wat net zo werkt als Afterglow etc. Hij werkt voor Dominator Fireworks en die organiseren een competitie shows maken met het programma Final Fireworks. En het mooiste is..Er zijn echte prijzen te winnen. In Amerika geven ze vuurwerk weg maar het idee was om hier geld prijzen beschikbaar te stellen.

We kunnen dit wel direct onrganiseren voor jullie maar we willen eerst weten of er wel voldoende animo voor is want het is de bedoeling dat we uiteindelijk tegen de Amerikanen van Pyrouniverse gaan strijden en dan kunnen we niet aankomen met 2 showtjes.

Dus zijn jullie bereid het programma te kopen ($20,-) en mee te doen met de wedstrijd ?

Quote van Pyrouniverse

This contest is scheduled to start February 1st, this is when the next Finale release is expected which will include the Dominator product, stay tuned for updates and links to go live! You must have either the $50.00 consumer, or the $199.00 pro versions of Finale to access the Dominator product.

Dominator Fireworks is happy to announce that the first batch of product has been simulated in the Finale Fireworks program.

To kick off the release, we want to offer The Dominator Spring Showdown Contest, with a Prize of $500.00 in Dominator product. Product will be shipped free to legal states, GLASS, the PGI, or available for pick-up at participating dealers nationwide.

The initial batch of products is limited, however we have plans to include most consumer cakes and shells and all of the 1.4g Pro line in Finale as well. The Spring Showdown contest will end April 15th and will lead into a second contest starting May 1st with more products available. The second contest will be larger and the winner's show will be sponsored to be fired in the Unlimited Class C Competition at the PGI. Participation in the Spring Showdown contest will be an added bonus to the judging of the second contest, so we encourage you to enter into both.

Spring Showdown Contest Rules:

- 4 minute maximum runtime. 500 ques max.
    - Music or not, your choice.
    - Must use currently simulated Dominator product only. The product is being made available in both the pro and consumer versions, We will allow the break apart cakes feature to be used.
    - Must be 18 or older, or have a parent we can contact.
    - You can enter your show at anytime up until April 15th, at which time it will be closed and we will review all shows. But entering earlier will get you more votes!
    - To officially enter the contest, send an email to ed@dominatorfireworks.com with a link to your show, or letting me know it has been saved to the shows tab in Finale, and under what username. If you have video capturing software you may upload it to you tube and post here as well.

- Be sure to include your name, screen name, and an email address and phone number you can be reached at.
    - The winner will be announced April 30th to allow plenty of time to get you your prize for the 4th 2010. A winner will be chosen based on popular vote and a judging panel.

If you do not have Finale Fireworks scripting software and want to participate, you can click this link... Finale Fireworks
    Get creating!

Admin van de website Freakpyromaniacs.com
    Lees de forum regels en have FUN!

Bekijk ook eens onze andere websites
    PyroWinkel.nl
    PyroFanMovies.com

2. Flashpiont Fireworks

Registered User
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    22
    Thanks
    101

Re: Final Fireworks

wel leuk idee... behalve dat het betalen altijd via paypal moet en dergelijke. Misschien een mogelijkheid om Ideal voor nederlanders te gebruiken :p

Website Moderator and Filmer mickeyzegtboem's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Leeftijd
    32
    Thanks
    4.869
    Thanked 3.231 Times in 1.489 Posts

Ik wil me ook wel opgeven voor een leuk wedstrijdje, wat ik er zo uithaal is er tijd zat om lekker te puzzelen.
    En voor het geld dat je eraan kwijt ben heb je in ieder geval een flink aantal uurtjes vermaak!

Registered User Schuim's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Thanks
    8

Vooral het punt dat ik geen hol snap van paypal houd me een beetje tegen.
    Ik heb wel een account maar daar houd het nog een beetje mee op eigenlijk ^^

Ik zou dr weer eens werk van maken want ik heb toch echt zeker zin an om in mn vrijetijd (naast de vriendin en af en toe een potje Modren Warfare 2 met de vriendengroep blijft er weinig over maargoed) lekker wat showtjes te bouwen!

Hoewel het probleem met online zetten weer is dat de altijd zo inspiratieloze NL bedrijven (en ook wel andere) er dan zo lekker met je shows vandoor kunnen gaan!
    Achja, voor het goeie doel he.
    Worden de shows hier mischien is wat interresanter!

Hoewel copyright gelden ook niet mis zijn haha!
    Recht voor zn raap

Registered User DioR's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Leeftijd
    29
    Thanks
    845
    Thanked 1.033 Times in 502 Posts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk Berichten
    wel leuk idee... behalve dat het betalen altijd via paypal moet en dergelijke. Misschien een mogelijkheid om Ideal voor nederlanders te gebruiken :p
    Mee eens... Snap ook helemaal niks van dat paypal. En wil niet zomaar een paypal account gaan aanmaken. Ik ga de trial versie downloaden, en ga kijken of ik het wat vind. Als ik de applicatie de moeite waard vind, dan ga ik wel even goed nadenken/uitzoeken over een paypal account.

p.s. waarom zijn de donaties voor de fpm site ook in paypal? Was het ideal dan had ik al gedoneerd. En misschien wel wat meer mensen...

Ingeschreven
    Feb 2004
    Leeftijd
    34
    Thanks
    11.741

Hey Dior, Paypal werkt erg snel en makkelijk.
    Het is een gewaardeerd en veilig systeem wat in de USA al behoorlijk groot is.
    Probleem is dat FPM geen bedrijf is dus geen IDEAL kan aanvragen. Binnenkort zullen we een stichting opzetten waarmee we dit wel kunnen doen en dan zullen de betalingen van bijvoorbeeld de dvd's ook gewoon via IDEAL kunnen wat de mensen toch meer aanspreekt dan zomaar geld te storten.

Ik kan even kijken als jullie dit programma willen of ik het dan via de beste meneer kan regelen wat betreft het geld en dat jullie het dan weer terug naar mij storten.
    Ik hoor het wel.

PyroWinkel.nl
    PyroFanMovies.com

Registered User
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    22
    Thanks
    101

ah oke dat is wel beter idd. Een stichting beginnen... Weet waar je aan begint. je moet Als je dvd's wilt verkopen dien je dus ook al vennootschapsbelasting te betalen. Ga je grof geld verdienen zelfs btw nummer. De winst moet ook nog eens voor een gemeenschappelijk doel bedoeld zijn. En je moet algemene vergaderingen houden enz.
    Laatst gewijzigd door dmenrapstar; 28-01-10 om 16:38.

Ingeschreven
    Feb 2004
    Leeftijd
    34
    Thanks
    11.741

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk Berichten
    ah oke dat is wel beter idd. Een stichting beginnen... Weet waar je aan begint. je moet Als je dvd's wilt verkopen dien je dus ook al vennootschapsbelasting te betalen. Ga je grof geld verdienen zelfs btw nummer. De winst moet ook nog eens voor een gemeenschappelijk doel bedoeld zijn. En je moet algemene vergaderingen houden enz.
    I know. We maken geen winst dus dat is makkelijk :) En mocht dat wel gaan gebeuren dan moet je gewoon belasting betalen zoals iedereen.

On Topic: Final Fireworks.

PyroWinkel.nl
    PyroFanMovies.com

Registered User shrapnel's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Leeftijd
    42
    Thanks
    2

Hello FPManiacs! I have been talking to the team at Finale Fireworks, and they have agreed to include all of the Dominator consumer line in the $15.00 version!!! This could be a great chance if you ever wanted to see into the world of choregraphy software to do so at a price maybe never available again! The 1.3 database is already immense, and includes most effects you would need.

The contest is out there and starts Monday, you may enter at anytime for the chance to win $500.00 USD. If you have any questions please ask and I will do my best to translate, thank you.

shrapnel
    Laatst gewijzigd door shrapnel; 29-01-10 om 21:58.

Ingeschreven
    Jan 2010
    Leeftijd
    42
    Thanks
    2

Here is a quick show I threw together for a sample, remember this is all consumer product used for this show!

Ingeschreven
    Jan 2010
    Leeftijd
    42
    Thanks
    2

Here is a very nice show submitted for the contest,

http://finalefireworks.com/user/1000040

Registered User
    Ingeschreven
    May 2008
    Thanks
    0

Heey,

Ik heb met vorige week Finale Fireworks Pro aangeschaft! Prachtig Systeem.
    Mijn eerste 2 shows zijn gemaakt. De allereerste show is een testje! Maar de 2e show is op gevoel gemaakt!

Hier de links:

1e (test) :

2e:

Veel plezier,

Ivo

Website Moderator and Filmer mickeyzegtboem's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Leeftijd
    32
    Thanks
    4.869
    Thanked 3.231 Times in 1.489 Posts

Ik ben vanavond ook maar eens in de weer geweest met finale.
    Heb een kort showtje gemaakt met voor de efteling bezoekers waarschijnlijk wel bekende muziek.
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

http://www.finalefireworks.com/node/1040883

(zal hem later nog even op vimeo uploaden)

Ingeschreven
    Feb 2004
    Leeftijd
    34
    Thanks
    11.741

Nice Michel!

PyroWinkel.nl
    PyroFanMovies.com

Registered User
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Leeftijd
    30
    Thanks
    5

Ik heb deze ook gekocht.
    Alleen dan de game versie.
    Maar hij is nu netjes betaald (paypal)
    Maar ik kan nergens vinden waar ik dan de goede versie kan downloaden.
    Als ik inlog en dan naar download ga krijg ik telkens de trial versie.
    Hoe ging dit bij jullie?

Registered User Red Eagle's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    32
    Thanks
    697

Re: Afterglow Show Off

FWSim is best een lastig programma vind ik maar wel een van de meest betaalbare.

Het beste prgramma vind ik nog altijd Finale Fireworks proffesioneler kun je een show niet maken met de computer denk ik.
    Van het afstellen van de hoogte tm de inch van de shells en het zlef rekken maken alles kan met dit programma
    Nadeel is alleen de prijs.
    Maar ben erg benieuwd of jullie er iets mee kunnen maken.

Zie : http://www.finalefireworks.com/

Succes en bene erg benieuwd naar de filmpjes weliswaar is de trailer versie erg beperkt maar kom maar op met die filmpjes!

FPM Filmer stef's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Leeftijd
    43
    Thanks
    830

Is het nu nog steets mogelijk om voor 20 dollar dit programma te kopen?
    Ik zou hier graag eens mee aan de gang willen en wat meer mogelijkheden willen hebben dan wat alleen in de trail versie mogelijk is.
    Ik kan nu bijvoorbeeld niet eens mijn show opslaan.
    Dat zou toch wel wenselijk zijn.

Ik hoor t wel.
    Groetjes, Stef
    Beter een Giron in de lucht dan 10 in een doos !!!

FPM Filmer Roeland FPM's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    19
    Thanks
    929
    Thanked 1.291 Times in 371 Posts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stef Bekijk Berichten
    Is het nu nog steets mogelijk om voor 20 dollar dit programma te kopen?
    Ik zou hier graag eens mee aan de gang willen en wat meer mogelijkheden willen hebben dan wat alleen in de trail versie mogelijk is.
    Ik kan nu bijvoorbeeld niet eens mijn show opslaan.
    Dat zou toch wel wenselijk zijn.

Ik hoor t wel.
    Groetjes, Stef
    Hey Stef,

Zie onderstaande link voor de prijzen: http://www.finalefireworks.com/buygame

Ik heb zelf ong. een jaartje geleden de 50 dollar versie gekocht, bevalt prima maar verder nog geen grote creatie's mee gemaakt. Gaat toch veel tijd in zitten.

Succes!
    Laatst gewijzigd door Roeland FPM; 26-02-12 om 12:28. Reden: Spelfoutje

20. The Following User Says Thank You to Roeland FPM For This Useful Post:

FPM Filmer stef's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Leeftijd
    43
    Thanks
    830

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk Berichten
    Hey Stef,

Zie onderstaande link voor de prijzen: http://www.finalefireworks.com/buygame

Ik heb zelf ong. een jaartje geleden de 50 dollar versie gekocht, bevalt prima maar verder nog geen grote creatie's mee gemaakt. Gaat toch veel tijd in zitten.

Succes!
    Kan jij mij uitleggen wat dan het verschil is tussen die game versie van 50 euro en de hele dure versie Final pro van 249 dollar?
    Kan je met die game versie van 50 dollar ook je eigen cake's bouwen bijvoorbeeld?

Stef
    Laatst gewijzigd door stef; 26-02-12 om 13:35.

22. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

FPM Filmer Roeland FPM's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    19
    Thanks
    929
    Thanked 1.291 Times in 371 Posts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stef Bekijk Berichten
    Kan jij mij uitleggen wat dan het verschil is tussen die game versie van 50 euro en de hele dure versie Final pro van 249 dollar?
    Kan je met die game versie van 50 dollar ook je eigen cake's bouwen bijvoorbeeld?

Stef
    Hey Stef,

Zelf cake's bouwen gaat zover ik weet niet bij de standaard versie.

De pro versie heeft bijna 5000 effecten meer en kun je je script exporteren naar een schietsysteem zoals Explo, Pyroleda etc.

Volledige specs van de game kun je op de onderstaande link vinden:
    http://www.finalefireworks.com/buy

Ik ken zelf nog niet alle functie's in finale fireworks, Mickeyzegtboem werkt er volgens mij wat meer mee en kent ook wat meer functie's, hij heeft mij eerder geholpen. Misschien dat hij je vraag(en) kan beantwoorden als hij deze thread leest, anders even een PM sturen.

24. The Following User Says Thank You to Roeland FPM For This Useful Post:

Ingeschreven
    Feb 2004
    Leeftijd
    34
    Thanks
    11.741

@Stef,

het is ook geen game maar echt design software!

PyroWinkel.nl
    PyroFanMovies.com

26. The Following User Says Thank You to Tony For This Useful Post:

FPM Filmer stef's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Leeftijd
    43
    Thanks
    830

Ik ben er uit hoe het nu zit.
    Afterglow bestaat niet meer: zie LINK

Dus ben ik gaan kijken of het mgelijk is een cake te maken in Final Fireworks.
    En dit heb ik gevonden.

Creating a Cake
    A cake combines any number of other fireworks into a single effect. The individual fireworks that you add to a cake can include the fireworks that you’ve edited, and can come from any of the firework categories—you can even create a cake by combining other cakes.
    An important difference between editing a firework and creating a cake is that you are allowed to hand-modify the heights and angles of the individual fireworks that comprise the cake. The modifications that you’ve made will become part of the cake’s definition.

To get started, add some number of fireworks to the scene. Here, we’ve added a mine, two comets, and two fountains. We’ve also adjust the angles of the fountains and comets so they’re symmetrically distributed around the mine.

Untitled-1.jpg

Next, shift-click to select all of the fireworks, and then choose Edit > Save selected fireworks as cake. You’ll see the same Save Firework panel that we described earlier. Give your cake a name, make it public (or not), adjust the snapshot, and click SAVE.

Untitled-2.jpg

The original fireworks that you used to create the cake don’t become a cake, themselves—they remain as separate fireworks.
    To find the cake you created and add an instance of it to the show, go to the Cake category of your inventory and look in the My private fireworks section.
    As mentioned above, a cake is treated as a single effect. When you modify a cake’s launch position or its placement on the timeline, all of the fireworks that make up the cake move together. However, you can’t change a cake’s height or its angle.
    You can “break apart” a cake, and thus turn it back into individual fireworks, by selecting the cake and then choosing the Edit > Break apart cake menu item.

Nu rest mij alleen nog de vraag of iemand wil kijken die met de FULL GAME versie werkt van 49.95 Dollar, of je met deze versie dit ook kunt doen.

I hope so.
    Stef

FPM Filmer stef's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Leeftijd
    43
    Thanks
    830

Zojuist antwoord gehad op mijn mail:

Van:
    Will Harvey (will@finalefireworks.com)
    Verzonden:
    dinsdag 28 februari 2012 18:37:01
    Aan: ............:

Yes, you can build your own cakes in the FULL GAME$49.95
    , definitely!

Will

Dus ik gaat ff shoppen.

29. The Following 3 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

FPM Filmer stef's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Leeftijd
    43
    Thanks
    830

Hey Freaks,

(of lotgenoten) omdat het in de toekomst nog wel eens zou kunnen zijn dat wij ons alleen met dit soort programma's bezig kunnen houden i.v.m. het verbieden van consumetenvuurwerk. PFFFFFFF.

Ennyway, dat even ter zijden.
    Ik heb 4 weken geleden FF (final Fireworks - game versie) aangeschaft.
    Ik ben er mee aan de gang gegaan en heb eerst in premiere een audiotrack aangemaakt.
    Daarna heb ik een andere achtergrond aan gemaakt omdat de standaard achtergronden mij niet tevreden kunnen stellen.
    Vervolgens heb ik geprobeerd zelf een studata te maken (in het einde van de film) en heb ik wat mine's gemaakt die in de show's van Ricasa gebruikt werden.
    Ik denk al met al redelijk goed gelukt.

Ik draag deze eerste show 22-03-2012 op aan mijn vader die vandaag precies 10 jaar geleden op 58 jarige leeftijd is overleden.
    Was het maar een echte show!!!

Ik ben nieuwschierig naar jullie bevindingen NA het zien van mijn eerste showtje in FF.
    Hier is de link ''I Believe''.

Ik zie graag de reacties deze kant op.
    Groetjes Stef.

Laatst gewijzigd door stef; 23-03-12 om 09:28.

31. The Following 5 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

Jie
    Jie is offline.
    Registered User Jie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Thanks
    650

Zo zo net even de show van Stef zitten bekijken, redelijk uitgebreid programma als ik dat zo zie. Super show Stef, wanneer kunnen we die live gaan zien???
    "Living life like a firecracker quick is my fuse".

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten