View Single Post
Old 10 november 2006, 02:43   #14
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.216 Times in 2.855 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony
Re: Nieuw FPM site logo

Quote:
Originally Posted by Ivanhoe View Post
Voor de totstandkoming van het huidige logo was destijds (een jaar of 2 geleden?) een ontwerpwedstrijd. Toen zaten er ook ontwerpen bij met een meer gedetailleerd boeket zoals die van Mythiot. Volgens mij is er toen bewust voor een wat simpeler ontwerp gekozen, mede omdat dat makkelijker te verwerken was op shirts, mutsen e.d. Verder heeft de ene persoon voorkeur voor meer detail in een ontwerp en de andere houdt meer van eenvoudige gestileerde ontwerpen, zoals het huidige fpm-logo. Ik zelf behoor tot de laatste groep. Maar goed, wat ik wilde zeggen is dat er destijds vergelijkbare ontwerpen waren als die van Mythio en dat bewust voor het huidige is gekozen.
We hebben inderdaad zo een ontwerp wedstrijd gehad en er kwam eigenlijk niet veel uit. Dit logo hebben we al vanaf het begin en hij is inderdaad wat strakker gemaakt door iemand anders. Ik vind het wel leuk wat je gemaakt heb. Het boeket spreekt mijn niet aan maar de letters staat er goed bij. Alleen zoals de andere al opmerken kan ik dit niet veranderen. Het huidige logo is te bekent geworden en als je wat anders gaat nemen heb je kans dat mensen het gewoon niet meer herkennen want vaak kijken ze eerst naar het shirt en dan pas naar het gezicht...

Tony is online now   Reply With Quote