Quote:
Originally Posted by dubbelop
Snap niet dat men je hiervoor bedankt, in mijn ogen zijn de meeste dan ook gewoon slijmballen
|
Ik bedank Tony dat er tegenop getreden wordt. Ik vind het namelijk goed dat het zo strikt genomen wordt. Ik denk dat jij maar niet zo raar moet gaan doen met je slijmballen, want iedereen heeft daar zo z'n eigen reden voor.
Wat Tony heel terecht aan geeft:
Laat het duidelijk zijn dat ik niemand maar dan ook echt niemand deze site in gevaar laat brengen ..
Snap jij dat dan zelf niet...ik denk dat bijvoorbeeld Tony erg goed z'n best doet om de site er perfect uit te laten zien...en dan heeft hij hier ook het recht toe.
Over het Private Message verhaal van je..heb je misschien wel een beetje gelijk in, maar iemand die een beetje verstand heeft van "het" internet zou toch wel kunnen begrijpen dat de Administrators en ?Moderators? daar ook een klein beetje in meelezen. Volgens mij geeft Tony ook aan, dat er een aantal key woorden uit een PM te zien zijn. Waarschijnlijk niet het hele bericht.
Ik vind je wel raar reageren en wat wil je doen als je gebanned wordt. Sorry maar ik geef Tony gelijk, en aan z'n Thanks te zien nog een aantal! En wat betreft de discussie aan gaan..daarmee verander je niets aan de eerste post.
Gr. Koen