Quote:
|
Originally Posted by Tony
We hebben een forum waarin alleen over Consumenten vuurwerk wordt gesproken. We hebben er voor diverse merken een aparte categorie aangemaakt dus iedereen kan daar antwoord in geven dus ook de bedrijven die het verkopen. Het zou dan dubbel werk zijn om ook een forum gedeelte te maken met daarin speciaal een winkelnaam met een persoon die dan antwoorden gaat geven op dezelfde vragen die in het andere gedeelte worden gevraagd.
Of ziet ik dat verkeerd?
|
ha, je begrijpt me verkeerd denk ik, ik bedoel geen stuk waarin vragen over de collectie van de winkel gesteld kunnen worden, maar puur over de winkel.
denk aan dingen als brandbeveiliging, bunkerfoto's, foto's van tijdens de verkoop dagen.
dit omdat ik hier persoonlijk veel vragen over krijg, en ik heb gemerkt dat ook veel mensen het leuk vinden om een kijkje achter de schermen te krijgen.
ikzelf vind het ook leuk om na een vuurwerkshow even met de schieters te babbelen en het terrein te bekijken, dit is ook een "kijkje in de keuken" zeg maar
ik begrijp dat je bang bent dat dit soort dingen al gauw naar reclame gaat neigen, maar dat is absoluut mijn bedoeling niet.
het is puur om te laten zien hoe het in de vuurwerkhandel er aan toe gaat.
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, ikzelf denk dat dit toch een leuke en informatieve uitbreiding kan zijn.
groetjes,
michel