Quote:
|
Originally Posted by Tony
Het was niet te vermijden dat we wat meer naar shows zouden gaan trekken. Dit om de simpele reden dat het anders gewoon niet mogelijk is om een website 365 dagen per jaar draaiende te houden. En waarom zou je de shows niet analyseren. Er worden namelijk heel veel produkten gebruikt in shows die interesant genoeg zijn om eens van dichtbij te bekijken. Vind je dat niet interesant jah dan hou het denk ik wel op voor je tot September...;(
|
Ik zeg niet dat het niet interessant genoeg is, maar je ziet te vaak dat jullie shows beoordelen en bediscussieren over tempo enz.
Er valt zat te discussieren buiten shows om, kijk je kan wel al de artikelen erbij pakken die ze in shows gebruiken maar tegenwoordig ziet men liever informatie van producten die binnen de kringen te verkrijgen zijn en geen producten waar je zowat de hele wereld voor af moet reizen.
Om het in het kort te zeggen:
Mensen bespreken liever de artikelen die men in het illegale cirquit tegenkomt ipv de artikelen die ze in (buitenandse) shows gebruiken.
Enkele keer komt het voor dat er doorverwezen wordt naar een filmpje van een show waar dat en dat product wordt vertoont, maar opzich vind ik persoonlijk dat je de bekendheid meer verkregen hebt qua shows dan letterlijk het oudjaar gebeuren.
Maar opzich niet erg en respecteer ik, sommigen vinden shows eenmaal mooier maar kijk meestal worden de dingen besproken over tempo van een show de effecten enz. maar nooit is echte info over welke soort artikelen enz.
Is dit wel het geval dan lees ik er zelf vaak overheen.:o