Thread: Een Admin Note
View Single Post
Old 25 juli 2006, 22:23   #14
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.191 Times in 2.845 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony
Re: Een Admin Note

Quote:
Originally Posted by Pyromaster2
Naja als die er tijd voor heeft wel.
Kijk dat soort dingen interesseert me net iets meer als vragen over shows etc.
Zoals Tony opmerkte in topic ''zeer interessant''.
Kijk ik zelf vind het persoonlijker leuker om te reageren op onderwerpen wat ook echt onderwerpen zijn in mijn ogen, kijk voor mensen die shows bezoeken is het mooi maar ik ben misschien net 1 van de weinigen die daar geen echte discussies inziet, maar een ander misschien wel weer.
Kijk ik ben wel een freak en ik vind shows kijken ook mooi om te doen maar om complete na-analysen te maken van de show is net niet mijn ding helaas.
daarom vind ik het naast shows ook mooier als er toch wat meer besteed wordt aan het gehele oudjaar gebeuren wat vaak maar de laatste paar maanden gebeurd.
Kijk zoals het toen met chineserol.x1 was, dat waren tijden die ik toen mooier vond om op onderwerpen te reageren, toen waren er destijds vaak nog relatief veel onderwerpen over het gehele oudjaar gebeuren en ook illegaal vuurwerk, dat is het nu ook wel aangezien hier aandacht aanbesteed wordt, maar ik krijg naderhand het gevoel dat die trend er een beetje uitgaat door het feit dat er meer aandacht besteed wordt aan shows.

Kijk ik vind discussies over shells en mortieren mooier dan over een nitraat of lawinepijl.
Maarja dat is vaak het geval omdat dit mij favo stuk vuurwerk is, zoals bij jullie misschien wel favo vuurwerkgebeuren meer bij shows ligt.
Maarja opdenduur weet ik ook geen onderwerpen meer aangezien het net lijkt of alles al zo'n beetje besproken is, maar dat kan aan mij liggen.;)

Het was niet te vermijden dat we wat meer naar shows zouden gaan trekken. Dit om de simpele reden dat het anders gewoon niet mogelijk is om een website 365 dagen per jaar draaiende te houden. En waarom zou je de shows niet analyseren. Er worden namelijk heel veel produkten gebruikt in shows die interesant genoeg zijn om eens van dichtbij te bekijken. Vind je dat niet interesant jah dan hou het denk ik wel op voor je tot September...;(

Tony is offline   Reply With Quote