Thread: Een Admin Note
View Single Post
Old 25 juli 2006, 21:41   #13
Pyromaster2
Registered User

Pyromaster2's Avatar

Send a message via MSN to Pyromaster2
Re: Een Admin Note

Quote:
Originally Posted by vonk
volgens mij word dit al gedaan... even een klein voorbeeld tony vroeg van de week waarom er bij de show van Tamaya Kitahara in Tarragona een losse lift charge gebruikt werd.
of zou het naar jou mening vaker moeten gebeuren?
Naja als die er tijd voor heeft wel.
Kijk dat soort dingen interesseert me net iets meer als vragen over shows etc.
Zoals Tony opmerkte in topic ''zeer interessant''.
Kijk ik zelf vind het persoonlijker leuker om te reageren op onderwerpen wat ook echt onderwerpen zijn in mijn ogen, kijk voor mensen die shows bezoeken is het mooi maar ik ben misschien net 1 van de weinigen die daar geen echte discussies inziet, maar een ander misschien wel weer.
Kijk ik ben wel een freak en ik vind shows kijken ook mooi om te doen maar om complete na-analysen te maken van de show is net niet mijn ding helaas.
daarom vind ik het naast shows ook mooier als er toch wat meer besteed wordt aan het gehele oudjaar gebeuren wat vaak maar de laatste paar maanden gebeurd.
Kijk zoals het toen met chineserol.x1 was, dat waren tijden die ik toen mooier vond om op onderwerpen te reageren, toen waren er destijds vaak nog relatief veel onderwerpen over het gehele oudjaar gebeuren en ook illegaal vuurwerk, dat is het nu ook wel aangezien hier aandacht aanbesteed wordt, maar ik krijg naderhand het gevoel dat die trend er een beetje uitgaat door het feit dat er meer aandacht besteed wordt aan shows.

Kijk ik vind discussies over shells en mortieren mooier dan over een nitraat of lawinepijl.
Maarja dat is vaak het geval omdat dit mij favo stuk vuurwerk is, zoals bij jullie misschien wel favo vuurwerkgebeuren meer bij shows ligt.
Maarja opdenduur weet ik ook geen onderwerpen meer aangezien het net lijkt of alles al zo'n beetje besproken is, maar dat kan aan mij liggen.;)

Last edited by Pyromaster2; 25 juli 2006 at 21:42.
Pyromaster2 is offline   Reply With Quote