Thread: Een Admin Note
View Single Post
Old 25 juli 2006, 20:24   #9
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.195 Times in 2.846 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony
Re: Een Admin Note

Quote:
Originally Posted by Pyromaster2
Kijk die grootte van jullie komt alleen maar door het bier en al dat vreetwerk, whahaha:+

Nee effe geintje tussendoor.

Die jalouzie kan gerust komen doordat zoals meerdere mensen al zeiden dat sommigen vinden dat jullie arrogant overkomen op het forum, maar dat zal wel vaak verkeert begrepen worden, zelfs ik heb dat soms wel eens en iemand hoeft zelf maar een pestbui te hebben die dag en tja dan zijn verhalen zo de wereld ingeholpen.

Verhalen en praatjes is iets waar je altijd last van zult houden, ik denk dat iedereen een webiste opent tegen hoop dat dan de zogehete ''concurrentie'' volgens velen te verslaan. Maar ik denk dat je ook open moet staan voor concurrentie want die zal er geheid wel zijn en zal je ook last van houden, je kunt de concurrentie dan zien als een bom vol kritiek, of een bom vol jalouzie die je vaak onderuit probeert te halen, maar daar moet je sterk voor opgewassen zijn en vaak langs de zijlijn laten.
Concurentie zoals jij het noemt heeft niemand bij ons problemen mee. Het zou eens fijn zijn als er een website komt die inderdaad wat te bieden heeft dan alleen maar hetzelfde als alle andere websites. Dan kan ik namelijk ook weer verder leren en ook eens op andere site's rond kijken want 12 uur per dag FPM Rood wordt je soms ook dol van.

Tony is online now   Reply With Quote