Quote:
|
Originally Posted by vonk
jullie hebben het al gezegd maar zeg het zelf ook nog maar even.... ik denk dat het gewoon goed is om ons eens aan te spreken bij een show. we zijn goed herkenbaar dacht ik zo hehe.
en ook al lijken we groot (dik) maar we bijten echt niet.
ik denk dat je dan een hoop "jalouzie"of weet ik wat het is weg neemt en dat je dan steeds minder van dit soort verhalen zal terug zien op het forum.
|
Kijk die grootte van jullie komt alleen maar door het bier en al dat vreetwerk, whahaha:+
Nee effe geintje tussendoor.
Die jalouzie kan gerust komen doordat zoals meerdere mensen al zeiden dat sommigen vinden dat jullie arrogant overkomen op het forum, maar dat zal wel vaak verkeert begrepen worden, zelfs ik heb dat soms wel eens en iemand hoeft zelf maar een pestbui te hebben die dag en tja dan zijn verhalen zo de wereld ingeholpen.
Verhalen en praatjes is iets waar je altijd last van zult houden, ik denk dat iedereen een webiste opent tegen hoop dat dan de zogehete ''concurrentie'' volgens velen te verslaan.
Maar ik denk dat je ook open moet staan voor concurrentie want die zal er geheid wel zijn en zal je ook last van houden, je kunt de concurrentie dan zien als een bom vol kritiek, of een bom vol jalouzie die je vaak onderuit probeert te halen, maar daar moet je sterk voor opgewassen zijn en vaak langs de zijlijn laten.
@Masters, dit kan komen omdat je ook nog jong bent en je komt binnenkort ook nog eens in die pubertijd die vaak onzekerheden meebrengt, dat gesnouw moet je niet veel opuit doen ook al wordt het gewoon goed bedoeld, ik heb me vroeger ook vaak alles laten zeggen maar dat gebeurd me nu niet meer, kom voor jezelf op als er iets is wat je niet aanstaat, en dat geldt niet alleen hier maar ook in je omgeving.
Want je bent tenslotte vrij man.;)