Thread: Een Admin Note
View Single Post
Old 25 juli 2006, 20:11   #6
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.190 Times in 2.845 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony
Re: Een Admin Note

Quote:
Originally Posted by Stefanfreak
Tony, ik denk dat members kritiek op jullie hebben doordat ze zinnen verkeerd opvatten. Zo af en toe lees ik ook wel eens iets waarvan ik denk van... nou nou, maar na twee keer lezen zie ik de zin heel anders.

Maar dan zouden jullie als mod's ook kritiek op ons moeten hebben, maar dat weet ik niet.

Ik heb jou één keer tijdens de show van Hilversum 2006 life meegemaakt en naast je gestaan. Nu weet ik een beetje hoe jij reageerd op andere freaks en wat jou uitdrukkingen een beetje zijn. Ik vind dat members de mod's eens allemaal persoonlijk moeten ontmoeten zodat men weet hoe jullie reageren en andersom.

Hoe het kan dat er verhalen die wereld inkomen die nergens op slaan, dat weet ik ook niet. Zou dit dan jaloerzigheid zijn? En zo proberen om jullie de grond in te trappen? Ik weet het niet!!!

Mijn mening over dat freaks naar jullie staan te kijken en niet durfen te vragen is:

Ik denk dat veel freaks, en dat heb ik ook wel een beetje. Jullie zien als 'koningen der vuurwerk' en daardoor niet goed durfen om naar jullie toe te stappen. Dan krijg je het weer, doordat jullie over het algemeen meer over vuuwerk weten zullen er freaks bijzitten die bang zijn om een 'domme' vraag te stellen waardoor de freaks denken, dat jullie denken van, wat is dat voor een ik-weet-nergens-van-af-freak en zo kritiek op jullie geven van, nou, hij weet toch alles beter..... blablabla... ik vraag maar niets....

Hé, misschien bedenken ze daardoor wel van die onzinverhalen of andere dingen die jullie als mod's niet ten goede komen... Nogmaals, ik weet het anders ook niet en dit is mijn mening hierover!!!
Hieronder staan antwoorden gegeven op Stefanfreak zijn post.

Het is inderdaad belangrijk om bepaalde dingen twee keer te lezen en wat dan nog belangrijker is om het te lezen zonder de gedachte ow ze moeten mijn weer eens hebben. Gewoon relax lezen en dan zie je ook dat niks persoonlijk bedoeld is,.

Wij hebbe geen kritiek op mensen. Uiteraard spreken we elkaar weleens over bepaalde mensen maar die maken het dan echt weer te bont waardoor er een ban uitgedeeld wordt. Maar ook dit wordt vaak in goed overleg gedaan.

Ik denk dat inderdaad de verhalen de wereld in komen door jaloezie. Soms kan ik dat ook wel een klein beetje begrijpen want bijna iedereen wil bepaalde dingen ook mee maken zoals wij die mee maken, maar we moeten niet vergeten dat de leuke dingen die wij doen niet zijn komen aan waaien. Ik kan van mezelf zeggen dat ik er keihard voor geknokt en gewerkt hebt. Nachten lang mailen en zoeken naar bepaalde dingen. Ook sta ik klaar voor heel veel vuurwerkers en dan met name in het buitenland maar geloof me dat is niet altijd makkelijk er komt echt een hoop werk bij kijken.

Mensen kennen ons best zien als zeg maar de Vuurwerk Goeroe's en soms kan ik dat best begrijpen. Heb weleens met iemand van boven de 30 gesproken en die kon zijn geluk niet op en die vertelde me ook dat we eigenlijk niet wisten wat we los maken in Nederland met de dingen die we doen. Dit is natuurlijk waanzinnig om te horen maar dat betekend niet dat we geen normale mensen zijn. We zijn net als jullie "Vuurwerk Liefhebbers" en ook ik leer elke dag en wist niet alles toen ik 5 jaar geleden begon met de website. En wij zullen nooit iemand voor lul zetten dan doen we alleen binnen ons eigen groepje maar dat zijn dan uiteindelijk ook gewoon joke's die we maken. Niemand is minder of meer dan ons.

Dus kom gewoon lekker bij de groep staan en een praatje maken. Wij vinden dat juist gezellig en mocht je naar Fallas de Valencia gaan dan kunnen zelfs een lekker potje bier drinken en er een echt feest van maken.

Last edited by poziloc; 25 juli 2006 at 20:42.
Tony is offline   Reply With Quote