Tony, ik denk dat members kritiek op jullie hebben doordat ze zinnen verkeerd opvatten. Zo af en toe lees ik ook wel eens iets waarvan ik denk van... nou nou, maar na twee keer lezen zie ik de zin heel anders.
Maar dan zouden jullie als mod's ook kritiek op ons moeten hebben, maar dat weet ik niet.
Ik heb jou één keer tijdens de show van Hilversum 2006 life meegemaakt en naast je gestaan. Nu weet ik een beetje hoe jij reageerd op andere freaks en wat jou uitdrukkingen een beetje zijn. Ik vind dat members de mod's eens allemaal persoonlijk moeten ontmoeten zodat men weet hoe jullie reageren en andersom.
Hoe het kan dat er verhalen die wereld inkomen die nergens op slaan, dat weet ik ook niet. Zou dit dan jaloerzigheid zijn? En zo proberen om jullie de grond in te trappen? Ik weet het niet!!!
Mijn mening over dat freaks naar jullie staan te kijken en niet durfen te vragen is:
Ik denk dat veel freaks, en dat heb ik ook wel een beetje. Jullie zien als 'koningen der vuurwerk' en daardoor niet goed durfen om naar jullie toe te stappen. Dan krijg je het weer, doordat jullie over het algemeen meer over vuuwerk weten zullen er freaks bijzitten die bang zijn om een 'domme' vraag te stellen waardoor de freaks denken, dat jullie denken van, wat is dat voor een ik-weet-nergens-van-af-freak en zo kritiek op jullie geven van, nou, hij weet toch alles beter..... blablabla... ik vraag maar niets....
Hé, misschien bedenken ze daardoor wel van die onzinverhalen of andere dingen die jullie als mod's niet ten goede komen... Nogmaals, ik weet het anders ook niet en dit is mijn mening hierover!!!
Last edited by Stefanfreak; 25 juli 2006 at 18:35.
|