Quote:
|
Originally Posted by patje pyrofreak
ik vond de show eigenlijk tegenvallen met wat ze in de krant beloofd hadden.
ik ben zelf ook wezen kijken en heb het uiteraard ook gefilmd maar in de krant zeiden de organisatoren dat het een show zou worden die de rotterdammers niet snel zouden vergeten.
en inderdaad dit showtje vergeet je niet snel het was na 11 min al afgelopen terwijl het in de voorgaande jaren minstens een 15 min duurde.
ik vond het dus eigenlijk maar een flut show, maar ieder zijn eigen mening vind ik.
patje pyrofreak :w
|
Ik snap je verhaal niet helemaal. Vindt je het een flut show omdat de show inplaats van de 15 minuten maar 11 minuten duurde of vindt je het een flut show omdat de show niet goed opgebouwd is, slechte effecten werden gebruikt etc etc. Ik noem hier zo maar een paar dingen.
***Tip***
Geloof nooit de posters/artikelen waarin mensen of bedrijven iets aankondigen. Als ik iets organiseer dan ga ik er niet in zetten dat het maar een klein budget is en schijnbaar niet vele bijzonders zal zijn. Dit soort dingen draaien om marketing. Ze zijn er niet voor jou plezier maar ze zijn er om bijvoorbeeld meer mensen die avond naar de kermis te lokken.
***Tip***
Ik zie graag een antwoord met uitleg over een flut show.