View Single Post
Old 7 oktober 2005, 00:35   #18
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.204 Times in 2.851 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony

Quote:
Originally Posted by Afcajax
Mooi dingetje.. We hebben ze onlangs ook op de filmacademie binnengekregen. Ook van Sony, maar dan de echte HDcams (aangezien het bioscoop formaat moet worden over het algemeen). Maar om hier mee te mogen werken moet ik nog 1 jaartje wachten.

Wel grappig, want ik wist helemaal niet dat er ook al een semi-professionele versie is die op gewone DV bandjes kan schieten :7. Maar Sony heb ik tot nu toe ook nooit problemen mee gehad, dus goede keuze lijkt me. Waarmee editten jullie? Final Cut of AVID?
Je kan gewoon op Dv bandje opnemen maar wil je 100% HD kwaliteit dan zal je toch de HD bandjes moeten gebruiken deze zijn 63 minuten en kosten €52 per 3 stuks |:( . We editen nog steeds met het simpelste programma wat er is Pinnacle studio 9 plus maar omdat deze geen HD ondersteund stappen we over op de net nieuw uitgekomen Pinnacle studio 10 en we zullen hoogstwaarschijnlijk in de toekomst toch Adobe premiere gaan gebruiken omdat hier veel meer mogelijk mee is alleen zal dit nog op zich laten wachten omdat het programma veel moeilijker te gebruiken is dan studio.

Tony is offline   Reply With Quote