Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
Gisteren hebben we een leuke consumenten show geschoten met voornamelijk 500grams potten. Ik stond wederom versteld van de grote en mooie effecten.,
Schietlijstje (niet op volgorde)
Quote:
Torpedo x 2
Megatronix x 2
Lynx x 2
Starfighter x 1
Wolf x 2
Concerto Rosso x 5
Battle of new orleans x 5
Angel Eyes x 4
Sky dance x 2
Criss Cross x 2
Never ending x 2
Sky screamers x 3
Monkey in the middle x 2
Thunderbolt x 4
Bloody Sky x 2
Blue Voodoo x 5
Phospor x 3
Camuro King x 2
Perfect Storm x 3
Helaas weet ik de volgorde niet meer maar het meeste zal voor jullie wel te herkennen zijn..
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File: wmv
Size: 109Mb
Wij verkopen ook vuurwerk DVDs van de beste vuurwerk shows ter wereld.
rond 7:25 en 7:50 zie ik duidelijk de effecten van de 2 wolven door heen komen.
echt een fantastische pot (eek)
ik had hem gisteren ook en hij is echt stunningly pretty.(bigg)
fantastische show hebben jullie ervan gemaakt mensen.
wat een geweld zegt.
die 500 grammers hebben dit jaar echt mijn hart gestolen. wat een verscheidenheid aan effecten zeg. ik vond die slangen ook erg mooi(smile)
Showtje was weer helemaal top. Ondanks de harde wind waren de effekten toch nog best duidelijk. Tony en schieters bedankt voor het geweld ;)
Ow en trouwens jongens, hou nou eens op met vragen wat het allemaal kost. De eigenaar van het vuurwerk vond het het geld waard...dat is toch het belangrijkst.
Ziet er netjes uit, veel verschillende soorten effecten en de effecten die zijn ook lekker vol vanwege het feit dat jullie meerdere tegelijk afschoten.
Complimenten voor de show