Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
In dit filmpje zie je een Hindoe rol 3000 schots voorbij komen, waarvan de eindbom het niet deed [Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File: wmv
Size: 5.5Mb
Een 3.000 duurt (al jaren) ongeveer 50-60 seconden.
De 1.000 shots duurt daarintegen wél 20-30 seconden.
het ligt er maar net aan hoe de wind staat, je ziet heel vaak dat een vonkje op de lont komt,hierdoor gaat de mat veel sneller dus ook een kortere duur, maar daar integen ook meer geweld(yes) (bigg)
Het lijkt mij ook een 1000 schots. Ik heb nog eens gekeken, het ding knalt ruwweg 30 seconden, en dan 3000 schots, zou neerkomen op 100 schots per seconde. Dat klopt denk ik toch niet, want het begin was toch redelijk rustig.
Het lijkt mij ook een 1000 schots. Ik heb nog eens gekeken, het ding knalt ruwweg 30 seconden, en dan 3000 schots, zou neerkomen op 100 schots per seconde. Dat klopt denk ik toch niet, want het begin was toch redelijk rustig.
En als deze nou over elkaar is neer gelegd?
En als er bij deze nou een vonk is overgslagen?
Mannen nie zo eigenwijs AUB.