Freakpyromaniacs sinds 2006 zijn onze films ook te vinden op You Tube . Zo blijven de films tot in de eeuwigheid beschikbaar en kan iedereen makkelijk en snel een filmpje opzoeken en bekijken!
2002-2003In deze categorie zie je beelden van oud en nieuw 2002-2003. Freakpyromaniacs was toen aanwezig in Rotterdam waar we konden filmen bij mensen die het grootst aanpakten.
Deze 600 schots fan shape whistle with purple side is een zeer goed blok van Bonbridge . Hij is lekker snel , de fluit effecten schieten goed door en de zijkanten hebben een zeer mooie kleur .
[Alleen geregistreerde leden kunnen deze links zien. (Only registered and activated users can see links.) ]
File : Mpeg [ Zip ]
Groot : 5.5Mb
Duur : 42 seconden
Het vuurwerk wat in dit filmpje te zien is is in Nederland verboden en levensgevaarlijk
om af steken en mag alleen gebruikt worden door mensen met de juiste papieren.
maar het is volgens mij in verschillende effecten te krijgen.
gr patje pyrofreak (win)
Wat een heftig blok zeg!!
Moet zeggen dat ik deze niet gezien heb bij alpeco maar blijkbaar dus nog wel verkrijgbaar misschien toch ook nog maar even halen (win)
(radar)
Prachtig blok, die moet ik hier in de straat hebben! :D
Maar 145,- vind ik iets teveel voor zo'n blok.
Alleen de orginisatie was een beetje weg, of was dat je buurman die die shell op de grond tot ontploffing bracht?
Prachtig blok, die moet ik hier in de straat hebben! :D
Maar 145,- vind ik iets teveel voor zo'n blok.
Alleen de orginisatie was een beetje weg, of was dat je buurman die die shell op de grond tot ontploffing bracht?
Zover ik weet was dat een ander blok wat uit elkaar klapte.
Zo zie je maar ook dat kan gewoon gebeuren en als je er in de buurt staat word je niet vrolijk als je ineens een shell ziet vliegen.