View Single Post
Old 19 april 2008, 23:07   #53
3307
Registered User

3307's Avatar

Re: Professioneel Vuurwerk Forum

Als het proff gedeelte is verdwenen omdat dit forum zich op professionele wijze wilt richten op consumenten vuurwerk en vuurwerkshows met de daarbij bijbehorende zaken in zn algemeen, is dat een begrijpelijke zet. Je neemt een doel voor ogen en daar stem je dan het een en ander op af. Daar is niets verkeerds aan.

Echter, als het proff gedeelte voornamelijk is verdwenen omdat men op deze manier z`n geweten wilt sussen en uit 'verantwoordelijkheidsgevoel'.. Tja, dan vind ik het een beetje aanstellerij.
Net als de reacties die ik her en der lees waarin als argument word gegeven dat het inderdaad een goed besluit is omdat veel jongelui op gevaarlijke wijze met het zware vuurwerk omgaan. Dat als argument gebruiken voor deze beslissing is gewoon lulkoek. Ook met Belgische, en zelfs Nederlands, vuurwerk kan de gemiddelde knutselaar gekke dingen uithalen, zullen we het forumgedeelte daarover dan ook maar schrappen? Vuurwerk op zichzelf is gewoon gevaarlijk explosief materiaal, of het nou legaal is of niet, schrap dan gewoon alles. Nee houd dit soort onzin onderbouwingen dan gewoon alstublieft voor je.

Maar goed, ik zelf vind het erg jammer. Het zorgt toch wel weer voor de nodige veranderingen, wat niet zozeer als negatief hoeft worden gezien. Ik zal dit forum vanaf nu voornamelijk bezoeken voor consumenten vuurwerk, shows en kennis te vergaren over het vak pyrotechniek. Daar is dit forum groots in, en zal daarin waarschijnlijk nog groter in worden in de toekomst. Voor lekker ouderwets gelul over mijn grootste passie; mooi zwaar groot (proff) vuurwerk, daarvoor zal ik moeten uitwijken naar andere fora`s. Gelukkig zijn die er inmiddels genoeg.
3307 is online now   Reply With Quote
Thanks by