Zeer,zeer spijtig dat dit onderwerp is komen te vervallen. Of het verstandig is moet blijken uit de toekomst. Fpm was toch een grote vergaarbak voor informatie betreffende proff. vuurwerk. Ik heb altijd veel gehad aan de informatie die beschikbaar was. Ook had fpm een leidende rol om sommige personen tegen zichzelf in bescherming te nemen. We kennen allemaal wel de verhalen van mensen die niet weten hoe ze een shell moeten afsteken of menen een lawinepijl uit de hand te moeten schieten. Fpm heeft bijgedragen aan de veiligheid!!!!!
Hopelijk is het besluit niet tot stand gekomen door "druk" van politiek of justitie. Als dit zo is dan hebben al die ~!@#$@ die elk jaar vernielen een grote slag gewonnen en de echte liefhebbers een slag verloren!!!!!!!
Ik vindt het dan ook grote onzin van de mensen die verkondigen dat alle vernielingen worden veroorzaakt door proff. vuurwerk. Er wordt evengoed genoeg vernield met gewoon nl. vuurwwerk maar moeten we de forums hierover dan ook maar sluiten. Als liefhebber van de proff. blokken doet het me pijn maar de mensen achter fpm zullen het wel in alle wijsheid besloten hebben