View Single Post
Old 15 april 2008, 18:13   #5
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Thanked 13.199 Times in 2.849 Posts
Send a message via MSN to Tony Send a message via Skype™ to Tony
Re: De wereld van de professioneel vuurwerker

Quote:
Originally Posted by Afcajax View Post
Sja leuk dat jullie er ook mee beginnen.. Maar goed laten we wel wezen, reportages maken is niet meer zo een super nieuw concept inmiddels. Meerdere sites doen het tegenwoordig. Dus ik stem voorlopig voor leuk, maar niet meer dan dat

Maar goed zal me benieuwen of jullie je op een leuke manier kunnen onderscheiden van de rest (denk aan vormgeving, te filmen items, speciaalheid van de onderwerpen, presentatie, diepgang/kwaliteit interviews etc).

Daarnaast blijf ik het toch jammer vinden dat met alle apparatuur die jullie al jaren in huis hebben, er er niet veel eerder reportages gefilmd en gemonteerd zijn, want ik heb jaren geleden al camera's voorbij zien komen, waarvan ik dacht uhm ok en die zijn alleen maar gekocht om vuurwerkshows te filmen?

Voor jou is het misschien vreemd dat er geen reportages voorbij zijn gekomen maar vergeet niet dat wij een totaal ander beroep hebben dan dat jij hebt. Jij zit er middenin en dan is het misschien makkelijker om bepaalde dingen te verzinnen en uit te voeren. Daarbij moet je niet vergeten dat tot vorig jaar ik zo goed als alle films zelf maakte voor de website en om eerlijk te zeggen is dat nou niet het leukste werk. Voor jou waarschijnlijk wel omdat het je vak is.

Ik denk wel dat onze reportages anders zullen zijn dan dat AVP heeft gedaan. Wij zullen de prof wereld opzoeken waar AVP vaak reportages maakt over bepaalde winkels in het consumenten gebied. Wij willen daarbij dit ook uitbreiden met Spanje. Er zijn daar een aantal vuurwerkers die wel Engels spreken en het lijkt me interesant om hun eens uit te laten leggen hoe ze over een show denken of wat ze willen laten zien.

Vergeet ook niet dat reportages cq interviews maar een klein ding is die we zullen laten zien in het forum "De wereld van de Professioneel vuurwerker". Ook hebben we al vaker van dit soort items naar voren gebracht in ons foto album met daarbij een verhaal in het forum "Behind the Scenes" waar we in 2004 mee begonnen zijn alleen nooit goed hebben beet gepakt en hebben uitgebreid.

En om eerlijk te zijn zijn de cameras die wij hebben inderdaad gekocht om als hoofdzaak vuurwerk te filmen.

Tony is online now   Reply With Quote
Thanks by