Quote:
Originally Posted by Bonbridge
Hoi Tony , voel je niet aangevallen want ik bedoel het niet persoonlijk .
Maar kort gezegd zit je met een partij FPM kleding die je niet meer wil verkopen omdat mensen deze aantrekken als ze naar vuurwerk-evenementen gaan en daar als crew worden aangezien of daarvoor door willen gaan .
Snap best dat je daar van baalt of niet aan had gedacht maar het zou een stuk sympathieker zijn als je mensen vrijwillig laat donoren , eventueel in ruil voor goodies of iets meer mogelijkheden op het forum b.v.
Ik denk echt dat er een hoop mensen gaan afhaken en afreizen naar andere gratis fora .
Weet ook niet alle ins-en-outs van je nieuwe systeem . 
|
Het punt is niet zozeer de kleding waar ik nu mee zit. Maar het is een factor. Voor ons is nu het punt gekomen om te zeggen. Oke, als mensen kwaliteit films willen zien (Binnenkort HD) en straks nog een aantal items die ik nu niet kan vertellen dan mag dat best eens iets voor terug komen. Ik snap niet dat een 10 euro teveel gevraagd is. Jullie weten wat wij leveren en laten zien en dan kan je wel naar andere gratis sites gaan maar dan zie je de helft nog niet van wat wij laten zien aan topshows en dergelijke.
Ik voel me niet aangevallen hoor!