View Single Post
Old Tue 25-03-2008, 21:34   #9
Poziloc
Moderator

Poziloc's Avatar

Re: [Movie] Castillo Pirotecnia Valenciana

deze show krijgt van mij een 10...zeker als je weet dat de shows die erna kwamen een groter budget hadden en er eigenlijk niet veel van maakte en wat ik persoonlijk een lichte smet op deze Fallas vind.
Valencia was een show van het kaliber...MierenTieten,koude rillingen en adhd neigingen....stond daar foto's te maken...en ik kan je vertellen dat dat heel moeilijk is, als je zo intens staat te genieten ...je wilt alleen maar springen en uit je dak gaan!!!
Alleen het begin al met die shaped rood groene salute blokken, wat vervolgd word door die blink shells (hoe heten deze Shells eigenlijk?) en daaronder die mines met het zelfde effect en dat steeds agresiever en voller!
Daarna gewoon even verder gaan met diverse ringbommen die over gaan op peony's...man wat een schitterende combinatie's.
Vervolgens even wat meerslagen de lucht inpompen met een timing waar je u tegen zegt!!
Er werd gezegd dat ze die zelf gemaakt hebben...al heb ik daar mijn lichte twijfels over. Puur omdat het wel erg op Italiaans lijkt.
Mijn mening: Als je zo al een SHOW begint, dan gaat er ergens bloed stromen, wat je broek doet opbollen!!