View Single Post
Old Wed 06-02-2008, 00:10   #11
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Re: Programma Fallas Vuurwerk 2008

Verschillen erg klein ?
Ik vind vuurwerk technisch gezien dat je geen vergelijking kan maken met Turis, Antonio en Ricardo Caballer. Kwa kwaliteit van de effecten komen Turis en Antonio niet eens in de buurt. Als je gaat kijken naar show verloop en manier van schieten is dat ook maar net wat je smaak is.

Ik ben heel erg blij dat Arnal niet meer mee schiet. Dit bedrijf schiet zo goed als enkel Chinees. Wij hebben ze in 2003 nog gezien en afgelopen Oktober waar ze in de rivierbedding een show weg schoten. Ik kon er echt niet warm voor lopen. Kwalitatief zeer slecht. Kwantiteit en totaal geen kwaliteit.

Wat moeten mensen nog zeggen over Brunchu. Man is overleden en bedrijf is er niet meer. Ik denk dat het anders was geweest als de man nog had geleefd want zijn shows waren de BOMB wat ik heb begrepen en heb gezien op band.

Het is goed als een ander bedrijf ook eens schiet. Maar ik ben er dan toch voor om Vicente en Ricardo in het wiel te houden gezien de kwaliteit die hun schieten en ze zijn 1 van de weinig die zoveel kunnen schieten voor het budget wat ze krijgen.

Meer informatie over adverteren op onze site mail dan naar: Info@Freakpyromaniacs.com
Heb je andere vragen omtrent deze website mail dan met Tony@freakpyromaniacs.com

Tony is offline   Reply With Quote