Re: [B&W] 2007-2008 Aanraders en Afraders
|
|
Lidu Turning Tornado
De turning tornado is een pot die ik voor 14,50 had aangeschaft, met niet al te grote verwachtingen. Na afloop ervan vond ik het wel mijn geld waard, maar niet voor herhaling vatbaar. De 25 schoten bestonden allemaal uit een kort kleurenboeket waaruit crackling kwam. De kleuren waren mooi en de crackling was niet mis, maar toch vind ik dat effect na 25 schoten gaan vervelen. 2 TT's in combinatie met een 3e grotere pot, doorgelont, zal volgens mij wel een heel leuk effect geven!
Lidu Happy Stars
Ik kan niet anders zeggen dat ik deze pot zeer goed vond. Het effect was dit jaar precies zoals op de filmpjes (waar ik erg blij mee ben): 19 schoten met crackling tail die uiteenbarsten in verscheidene rode sterren die ook weer een crackling tail hebben. Het effect op zich was al mooi, maar de burstknallen waren ook zeer goed te noemen. Ik koop deze volgend jaar weer, ik vond hem prachtig.
Lidu Ninja 3 pijlenpakket
Dit jaar had ik het ninja 3 pijlenpakket. Opzich zijn het prima pijlen, en de 4 35grams pijlen al helemaal. Ik vuurde ze echter tussen de cakes af, ter afwisseling, en ze maakten daarom weinig indruk. Blijven echter zeer goede pijlen voor die prijs.
Barely Legal Extreme Salute
Voor deze cake kan je net zo goed even in het daarvoor bestemde topic kijken http://www.freakpyromaniacs.com/forum/barely-legal-collection/17341-extreme-salute-19sh.html<br>Dit jaar was iedereen superenthousiast over deze cake. De effecten zijn vrij groot zijn, en de burstknal is de hardste knal die u ooit bij consumentencakes tegen zult komen. Alsof het niet genoeg is; een 3 schots finale met dezelfde harde burstknallen en grote effecten. Normaal zou ik het nooit doen, maar van dit product haal ik er volgend jaar 2!
Barely Legal Break Down
Deze nieuwkomer heeft een goede indruk op mij achtergelaten. De effecten waren mooi groot en afwisselind, en werden in een flink tempo geschoten. De finale overtuigde mij ervan dat dit een topcake is. En dat voor €25,-: Brave & Wichers doet goed werk.
Shockwave
Deze gratis pot was best aardig. Elk schot heeft palmeffecten (lees: 4 gekleurde sterren die van elkaar af vliegen) met crackling. Maar het is dat hij gratis is.
Last edited by Markie; 3 januari 2008 at 21:05.
|