View Single Post
Old 3 januari 2008, 17:45   #2
Anthony_bomb.
Registered User

Anthony_bomb.'s Avatar

Send a message via MSN to Anthony_bomb.
Re: [B&W] 2007-2008 Aanraders en Afraders

Big Box pakket van Lidu
Ik had 2 pakketten hiervan, en alle 16 cake's doorgelont en binnen één minuut waren ze alle 16 leeg :D Echt een mooi effect gaf het. Persoonlijk vind ik cake voor cake schieten maar saai, vandaar dat ik alles bij elkaar had geplakt en doorgelont had! Prima pakket.

Pyromania van Lidu
Mooi blokkie, apparte effecten (crackling willow met rode/groene eindpunten) hij begon rustig en ging daarna in salvo's schieten. De blauwe mine's tussendoor waren ook leuk als afwisseling en combineerde goed met het uiteindelijke resultaat.

X-terminator van Black Label
Mooie pot, goede klappen, mooi tempo, maar helaas niet dé cake van de avond.

Crusaer 1 pijlenpakket van Black Label
Vielen me tegen, matige boeketten, kan er verder niet veel over kwijt eigenlijk.

Ultimate Force van Barely Legal
Zeker één van de toppertjes onder de 500grammers. het blok heeft veel verschillende effecten en een zeer vet tempo, ook de finale schoten zijn zeer goed. Ik hoop dat de inhoud hetzelfde blijft komend jaar, want dan staat ie hoogst waarschijnlijk weer op mijn lijstje.

Extreme Salute van Barely Legal
Wederom een topper van deze collectie, aan de hand van de goede reactie's op verschillende forums heb ik deze uiteindelijk toch maar besteld, en daar had ik geen spijt van. Wat mij betrefd mag de Barely Legal collectie mooi uitbreiden en de verpakkingen lekker spimpel houden!

Multishock
Leuke cake voor 10 euro. Voor mensen met een minder budget heeft Brave&Wichers zeker een leuk aantal potten in hun assortiment, daar is de Multishock er duidelijk één van.
Anthony_bomb. is offline   Reply With Quote
Thanks by