View Single Post
Old 16 december 2007, 23:19   #15
Sparkey
Registered User

Sparkey's Avatar

Re: Afraders Consumenten Vuurwerk Nederland

Quote:
Originally Posted by EschR View Post
Met de opmerkingen over de Pro-Line serie ben ik het volledig eens. Het viel mij dit jaar opeens op dat er maar weinig verandering was. Vorig jaar kwamen natuurlijk de 500 grammers erbij, maar daar vind ik niet veel schokkends tussen zitten. Verder komen ze met maar weinig vernieuwingen elk jaar. Daarnaast stijgen de prijzen echt schrikbarend. De Yellow caps kostte 4 jaar geleden nog 15 euro, nu 20. Dat is een stijging van 33% in 4 jaar tijd!

Over de Ferro collection kan idd geen discussie bestaan, schandalig duur. Puur onwetende consumenten bedrog.
GBV heeft zo zijn (goede) redenen gehad om niet vernieuwend te zijn, neem dat maar van mij aan. Het zal mij niets verbazen als GBV met ingang van volgend jaar een inhaalslag gaat maken. Op zich wel een goede gedwongen strategie, om je heen kijken wat de andere importeurs doen, en ondertussen bedenken hoe je het volgend jaar anders kunt doen. Regeren is vooruitzien.
Maar het kan maar zo dat er uiteindelijk geen reet van deze uitspraak klopt, behalve dan dat GBV naar mijn mening een goede reden had om niet zo innovatief te zijn dit jaar.
Sparkey is offline   Reply With Quote
Sponsored Links