Re: Afraders Consumenten Vuurwerk Nederland
|
|
De kritiek van Tony op B&W deel ik. De Sweet Coconut vorig jaar, de Crossette King dit jaar ... Het lijkt wel of de vuurwerkconsument niet serieus genomen word. Ik vraag me af wat de achterliggende gedachte is van deze wisselingen van kermerken. Geld? Meestal wel.
Tsja, van "Diamond Collection" was ik ooit superfan, maar dat was in een andere tijd. Mensen die mij goed kennen weten hoe ik vanaf zo'n beetje 1999 t/m 2003 bergen vuurwerk van deze collectie kocht. Toen viel deze op door de goed uitgewerkte en vernieuwende effecten. Er kwam echter concurrentie en vaak deden deze het beter en voordeliger. Vanaf zo'n beetje 2004 ben ik gaan varieren met andere merken. De enige 2 producten van Diamond die ik tot vorig jaar trouw kocht, waren de Screamer en de Colorfull Willow (oude versie). Nadat zowel de Screamer vorig jaar behoorlijk schor was geworden en de Colorfull Willow nu zodanig is vernieuwd dat ik 'm eigenlijk niet meer zo heel bijzonder vind, heb ik dit jaar voor het eerst niets meer van dit merk. Nee, Diamond Collection raad ik momenteel niemand meer aan. Er is gewoon veel beter te koop tegenwoordig!
Groet,
Cameo
|