View Single Post
Old 16 december 2007, 20:27   #6
Wizz
Registered User

Wizz's Avatar

Re: Afraders Consumenten Vuurwerk Nederland

Quote:
Originally Posted by Tony View Post
Dan hebben we Pro Line. Een jaar of 4 a 5 geleden was dit een merk sterk in opkomst. Iedereen sprak erover en het was voor toen erg vernieuwend maar dat kwam vooral door de harde knallen. De laatste 2 jaar lijkt het wel of hun stil hebben gestaan. Er is niks vernieuwends bij gekomen (op 2 cakes na die ik goed vind uit de hele collectie) en in een wereld als deze waar constant in geschoven word kan je niet te lang stil staan. De kwaliteit van het vuurwerk is naar mijn persoonlijke mening ook niet goed genoeg meer. De effecten stellen niks meer voor en branden heel erg snel weg. In tegenstelling van andere merken waar het alleen maar beter en beter word en waar de effecten steeds mooier zijn.
Ik was zaterdag bij de demo van Jaco in Ede waar original en gbv werden geschoten. Wij konden amper horen wat er geschoten werd waardoor het gissen was wat er van gbv en Original kwam. Naar mijn mening hebben ze de kwaliteit stukken verbeterd want ik en Jawe konden geen grote verschillen zien tussen de beide merken.
Een beste verrassing dus, aangezien ik proline al een tijdje geleden had afgeschreven.
Wizz is offline   Reply With Quote