Toppertje, heb deze cake gisteren bij 2 demo's mogen aanschouwen en qua effect zijn het regelrechte toppers, die bijna niet meer onderdoen voor de pro cakes hoor. Het enige waar ik me aan ergerde zijn de tijdsvertschillen als je er meerdere aansteekt, de 1 duurt 40 seconden de ander 65 seconden. Dit is bij de producten van B&W dit jaar wel heel extreem viel me op, al heeft menig ander importeur daar ook behoorlijk veel last van.
Verder is deze cake qua effecten identiek aan de Blue Voodoo uit Lesli's Topselection, alleen is de laatste sneller! Verder doet deze cake me denken aan de pirofantasia's in Spanje.
Erg storend aan B&W is dat men bij veel cakes elk jaar een ander effect in de cakes heeft, deze cake is echter nieuw en is dit jaar dus een aanrader, volgend jaar dus maar weer afwachten!!! Door dit soort acties, heeft B&W bij mij behoorlijk afgedaan en kijk ik ieder jaar met argus ogen naar wat ze nu weer voor elkaar toveren. Ze prijzen zichzelf op deze wijze behoorlijk uit de markt, daar ze absoluut niet garant staan voor een stabiele kwaliteit. Met nieuwkomers als Jorge en relatief nieuw Zena, mogen ze wel eens wat gaan veranderen in hun beleid.
Last edited by joepiedepoepie; 15 december 2007 at 13:55.
|