Thread: AVP Cake 2007
View Single Post
Old 7 december 2007, 00:33   #15
nismo
Registered User

Re: AVP Cake 2007

Quote:
Originally Posted by Arjan View Post
Niemand is er zeker van, of kan er zeker van zijn omdat niemand de cake in het echt heeft gezien Er zijn sommigen die schijnbaar vanaf een filmpje (niet eens goed ook) kunnen oordelen of het wat is. Ik kan me nog herinneren dat er vorig jaar toen ik het topic opende over de 1e cake er velen waren die meteen al wisten te melden dat de AVP1 cake van Zena ook niets was, maar dat is alleen maar persoonlijke smaak. Nu die cake zowat hele jaar door in consushows word geschoten x 16 is het opeens wel mooi.. maarja, daar betaal je dan ook €48,- voor wat ook weer te duur is voor de meesten.

Maargoed, ik ben het er een klein beetje mee eens.. het is ook niet echt te vergelijken met die AVP1 cake omdat dit een heel ander segment vertegenwoordigd.. ik denk dat de "freak" meer snelheid en afwisseling wil, pa die met zijn zoontje op Oudjaarsavond staat wil voor die €35,- wel wat leuks hebben dat niet na 20 seconden weg is.. Het is en blijft dus een moeilijk verhaal omdat iedereen weer een andere smaak heeft.. Als deze bijvoorbeeld €45,- had gekost en binnen 20 seconden weg was geweest (wat ik zo ook had kunnen laten maken) dan hadden we ook weer voor/tegenstanders gehad. Maargoed.. Zondagavond in Rijswijk zien we deze cake x2 of x3 dus ik ben zelf ook benieuwd!
Mijn post kwam tot stand door mijn buurman die boven mijn post staat. Door twee keer het woord toch te gebruiken,met andere woorden ik weet het niet zeker en wat vinden jullie ervan. Ik stoorden mijn daar een beetje aan omdat ik vind dat je op een form je eigen mening moet geven en niet wat een ander wil horen. Is een ander het er niet mee eens MOOI dan is er weer een discussie tot stand gekomen en heb je weer stof om over te praten. Bij deze pot heb ik geen mening omdat ik me al zo vaak vergist heb in een filmpje, dat ik wacht tot dat ik hem live heb gezien.