View Single Post
Old Thu 06-12-2007, 16:06   #11
Tony
Administrator

Tony's Avatar

Re: [Herlat-NL] Bastille

Quote:
Originally Posted by Relex View Post
Ik vind in het algemeen genomen het Zena vuurwerk er heel goed uitzien! maar daarnaast maakt het het alleen maar moeilijker en elk jaar duurder. Ik probeer elk jaar met zoveel mogelijk mensen geld in te zamelen om 1 grote show neer te zetten, maar elk jaar kom ik geld tekort. Dit jaar is alles weer duurder geworden (al wordt de kwaliteit wel beter) en daarnaast zijn er ook weer veel duurdere cakes op de markt. 500 grams waar ik vorig jaar rond de 30-60 Euro voor betaalde zie je nu dergelijke cakes van andere leveranciers voor ~70 Euro gemiddeld.
Als je goed kijkt bij Zena en bijvoorbeeld Wolff kan je top spullen halen voor mooie prijzen. De meeste cakes bij Zena liggen (500gram) rond de 40 a 60 euro wat ik persoonlijk erg goed vind. Meer mag het niet kosten of het moet een zogenaamd special effect zijn. Ik heb vannacht me lijstjes eens doorgenomen en daar zijn wat cakes vanaf gegaan en heb daar wat cakes van Zena IPV laten komen.

Zoals jullie weten bekijken wij elk product apart en dat doen we ook met de importeurs. We kunnen met zo goed als iedereen opschieten maar we zijn hier gewoon eerlijk in. We hebben met zijn 5en (crew) deze demo gezien en we waren er allemaal mee eens dat dit een top speler op de markt word.

Meer informatie over adverteren op onze site mail dan naar: Info@Freakpyromaniacs.com
Heb je andere vragen omtrent deze website mail dan met Tony@freakpyromaniacs.com

Tony is offline   Reply With Quote
Thanks by