View Single Post
Old 24 oktober 2007, 22:06   #14
KoenL
Moderator

KoenL's Avatar

Re: De cake met het beste effect van Schuurmans Vuurwerk

Na het zien van de filmpjes zit ik heel erg te twijfelen tussen de Whale en de Wolff. Ik vind ze beide erg goed, alleen de Whale heeft helaas maar 1 effect. Daar wint de Wolff het mee dus komt de Wolff op nummer 1.

1. Wolff, hele mooie effecten. Vooral wanneer de glitters erin komen. Ik vind wel dat de effecten wat klein zijn in het begin, maar gelukkig is de kwaliteit goed en is ook dat goed gemaakt. Natuurlijk zijn ook de verschillende effecten mooi, niet standaard één waar je je op een gegeven moment mee gaat vervelen.

2. Whale. Ik vind het echt een prachtige combinatie; willow met falling leaves. En die kleuren ook, goud en groen, echt geweldig. Helaas blijft het daar ook bij, want je hebt het na een stuk of 10 schoten wel gezien. Jammer, want paars en goud had ik er ook nog mooi bijgevonden.

3. Crocodile. Een heerlijke aandachtstrekker, echt één waar je mee opvalt. Je hebt er ook maar één van nodig, want daar zit gewoon al een heerlijk tempo in. Mooi om te zien hoe die fluiters nog even versnellen in de lucht. Ook een pluspunt is de verschillende kleuren waarmee ze omhoog gaan.

Nog even twee cakes in het speciaal; de Cougar. Mooi al die verschillende effecten en kleuren. Ook het verschillende tempo met pauzes is goed om te zien. Alleen jammer dat de effecten zo klein blijven.

Dan ook nog de Gorilla. Mooie falling leaves en mooie kleuren. Alleen het blijven ook maar die kleuren en dat vind ik dan weer jammer. Dat neemt niet weg dat ze goed zijn, maar het waren twee puntjes die mij opvielen.

Alle Vijf vind ik het topcakes, alleen kan er maar één het beste zijn en dat is toch wel duidelijk de Wolff.

Last edited by KoenL; 24 oktober 2007 at 22:08. Reason: Spelfoutjes;)
KoenL is offline   Reply With Quote
Thanks by