View Single Post
Old 16 oktober 2007, 15:15   #8
peridan
Registered User

Re: Wat mis je nog in het Nederlandse vuurwerkaanbod?

Ik vind zelf dat het vuurwerk in nederland opzich de goeie kant opgaat.
Maar ik zou zelf wel graag wat meer apparte dingen zien aangezien het lijkt dat er meer aan grote potten word gewerkt en idd tegenwoordig eigenlijk zogoed als niet aan fontijnen.

vroeger had je bijna alleen maar fontijntjes, ik zou dan het liefst goeie vulkanen zien of batterijen van fontijnen.

verder idd de kanonslagen verbeterd willen zien want tegenwoordig is het gewoonweg niks meer, ik doel dan ook op de mogelijkheid die je ziet bij de legale twisters om toch een wat hardere knal toe te staan.

verder kunnen wat mij betreft de singelshot (2inch) mortieren wel wat goedkoper en wat meer soorten zou ook niet verkeerd zijn.

vroeger had je vaak leuke dingetjes qua klein vuurwerk,
tegenwoordig lijkt t wel massaproductie als je kijkt naar de manier waarop het aangeboden word, te eentoning vind ik het nu op dit moment..

net als poziloc schreef... als de jeugd voor een kwartje op de eerste rij wil zitten dan word het kleine werk denk ik niet snel uitgebreider/betere qualiteit.

ik zou graag weer iets zien in de trand van "starball" zonnetjes.. en gekke dingetjes zoals slangetjes, en misschien iets van een legale waterval ofzo?

ik kan wel meer bedenken.. maar dit zijn toch wel de dingen waar ik als eerste opkom.

Last edited by peridan; 16 oktober 2007 at 15:19.
peridan is offline   Reply With Quote