View Single Post
Old 15 oktober 2007, 22:35   #2
GiveMePow(d)er
Registered User

GiveMePow(d)er's Avatar

Re: Wat mis je nog in het Nederlandse vuurwerkaanbod?

Ik vind dat er al goede ontwikkelingen zijn, er begint eindelijk wat innovativiteit te komen.

Tja, wat ik mis...

- goede knallers / matten
- pijlen waarbij de kruitinhoud ten goede komt aan het effect ipv aan de stijgmotor.
- betaalbare grote cakes (er zijn een aantal zeer goede prijs-kwaliteitsverhoudingen, maar ook een aantal bar slechte.)
- fatsoenlijke fonteinen, ben ik absoluut met je eens. Er wordt nu vaak 3-5 meter beloofd, waarna je blij mag zijn als ie uberhaupt met 1 vonkje de 2 meter haalt.
- meer variatie in (kleine) romeinse kaarsen
- vernieuwing, onderhoud en uitbreiding van het kleinere vuurwerk (en vergeet de nostalgie van bijvoorbeeld zonnen/wheels niet). Want laten we wel zijn, de 200+ producten zijn super, maar de importeurs moeten de man met de kleine beurs niet vergeten. Het 200- assortiment blijft een beetje in hetzelfde hangen heb ik het idee.

Qua effecten zijn de importeurs nu de goede weg ingeslagen. Zo zijn de laatste jaren de glittering-effecten, diverse fluiteffecten, leaves en hummers op de markt gekomen. Wat dat betreft hebben we weinig klagen, denk ik.

Last edited by GiveMePow(d)er; 15 oktober 2007 at 22:42.
GiveMePow(d)er is offline   Reply With Quote
Thanks by