View Single Post
Old Wed 05-09-2007, 20:12   #18
NLsandman
Registered User

NLsandman's Avatar

Re: Paleis het Loo by Azuma Fireworks

Quote:
Originally Posted by Tony View Post
Binnenkort maak ik de film met de originele muziek erachter. Dit is eigenlijk voor de DVD bedoeld maar ik plaats hem dan nog wel een keer opnieuw. Ik denk dat het leuker is om te zien/horen.

De effecten fluit en knal en een behoorlijk snel tempo kwamen uit 1 blok van Beko vuurwerk echt een topper, Die kan je voor een kleinere show zo gebruiken als finale. Hop 4 naast elkaar en je bent klaar.

De mines kon je inderdaad niet zien. Helaas bleef er veel rook beneden hangen . En hopelijk word dit inderdaad voortgezet!!!!
ow er komt dus ook een dvd van uit, TOP!

Inderdaad zijn die beko's mooi voor een finale, leuk als je daarna nog een zooi salutes er bij achteraan schiet, een opbouwende knal effect.
Dat wat je vaak in spaanse show tegen komt.

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
vanaf de fabriek uit zijn er gegevens over een bepaald vuurwerk produkt,
oa styghoogte , duur van het vuurwerk , hoe je een v shaped blok moet neer zetten ( richting naar het publiek )
als een 6" vanaf het moment van afschieten er 3,5 sec overdoet voor dat hij ontploft. zal je deze 3,5 sec eerder moeten schieten om hem gelijk te krijgen op de muziek. Bij mortier blokken of flowerbeds word dit al een stuk moeilijker. omdat je vaak ziet dat er 1 eerder is afgelopen dan de ander. en dan maar niet te spreken over de chinese romeinse kaarsen . hier voor kan je beter de singelshot gebruiken.
Chinese shells zijn ook niet echt geschikt of niet ivm de produkt marges die hun gebruiken of niet?
Valt me namelijk op dat de europese shells een veel betere timing hebben, als je bv italiaanse shows ziet dan hebben die 1 van de betere timingen in shells zitten.

Last edited by NLsandman; Wed 05-09-2007 at 20:16.
NLsandman is offline   Reply With Quote